سایت های تخفیف چگونه کار می کنند؟
نوشته شده توسط : ana1881

حس مالکیت یکی از قویترین احساس های همه ماست ، انسان ها دوست دارند چیزهایی زیادی را به دست بیاورند بدون اینکه چیزی از دست بدهند.برای همین سایت های تخفیف مانند نت برگ ، تخفیفان به وجود آمدند . سایت های تخفیف دهی به این صورت کار می کنند که خدمات و کالا ها را با تخفیف های چشم گیر از کسب و کارهای مختلف در سایت های خود قرار می دهند ، چون میزان درصد این تخفیف ها بسیار چشم گیر است ( گاهی بالای ۸۰ درصد تخفیف) بسیار سریع به فروش می روند.
کسب و کارها چرا اینقدر تخفیف می دهند؟
به دو دلیل 
دلیل اول ) پرکردن موقعیت های مرده در کسب و کار خود 
مثلا استخرها در روز های شنبه یا یکشنبه خیلی خلوت هستند ، در گاهی موارد استخرهای بزرگ تا ۵ نفر هم مشتری ندارند و تقریبا از بالای ۹۰ درصد پتانسیل استخر استفاده نمی شود یک مدیر هوشمند به وسیله وب سایت های تخفیف می تواند این فضاهای خالی را بفروشد و علاوه بر این افراد بیشتری را با استخر خود آشنا کند و کسب و کار خود را گسترش دهد.
دلیل دوم ) تبلیغات  و بازاریابی
خیلی ها اعتقاد دارند که اگر مشتری یک بار از آنها خرید کند تا همیشه مشتری آنها خواهد شد. برای همین بسیاری از کسب و کارها مانند آرایشگاه ها برای طراحی ناخن تخفیف ویژه ای را در نظر می گیرند ، معمولا بسیار دیده شده که خانم ها با نیت طراحی ناخن به آرایشگاه می روند ولی خدمات دیگری مانند کوتاه کردن مو ، آرایش صورت و ابرو و دیگر مواردی که جای گفتنش اینجا نیست را هم انجام می دهند در این موارد حتی اگر طراحی ناخن به صورت رایگان هم انجام گیرد آرایشگر محترم سود خود را می کند و در یک معامله برد – برد هم مشتری و هم فروشنده سود خواهند نمود.
برای خریداران ایرانی هیچ چیزی لذت بخش تر از تخفیف نیست. شاید به خاطر همین باشد که روز به روز به سفارش های طراحی سایت های افزوده  می شود . 
راستی شما دوست دارید در چه چیزهایی تخفیف بگیرید؟

منبع: شرکت بازاریابی تاو





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: